AKU NAK TOMOI PP EPAL TAPI....

semalam masa mendatingkan diri dengan PP Epal, macam biasa ah takkan korang tak paham aku selalu meluahkan perasaan tak puas hati dekat blog ni sebab pp epal ni suka buli. so semalam dia buli aku tapi sebab dah lali kena buli, so aku pun tak ingat apa dia cakap sampai aku marah sangat. agak tragis. so bila aku marah, aku pun terkeluar dialog ni.

Aish : kamu, jangan nak keji dengan saya boleh tak?
PP Epal : haha kamu marah ke?
Aish : mesti ahh...saya TOMEI kan kamu nanti baru kamu tau!
PP Epal : TOMEI? tu kan barang kemas. TOMOI la!!!!!!!

perghh malu dow..sebab time tu aku siap buat muka marah sambil genggam penumbuk nak bertomoy tapi tomei pulak aku sebut..waduhhh

ni lah padahnya kalau mengidam cincin emas TOMEI. hahaha. takpela..cincin yang dah tersarung kat jari ni walaupun bukan dari kedai TOMEI, aku sukaaaa jugak sebab pilih sama sama dengan my mother in law ..to be. hahaha. 

ngidam cincin TOMEI sebab design dia tantekkk!!! 

P/S - dear pp epal, jangan biar saya kempunan rantai TOMEI. haha. *ada gaya mami jarum tak?*




Previous
Next Post »

7 komen

Write komen
FaraLoveChoco
AUTHOR
December 4, 2011 at 11:31 PM delete

hehe..baru tahu ada barang kemas jenama tomei..al maklumlah, fara tak suka emas2 ni. kalau boleh, tunang pun xnak cincin..hahaha.:-)

Reply
avatar
EkaTikah
AUTHOR
December 5, 2011 at 1:38 AM delete

pehh, bergaye gitu..hehehe :P

Reply
avatar
December 5, 2011 at 9:34 AM delete

mmg ada gaya mami jarum! haha tapi apa salahnya dgn BAKAL.. hehe

Reply
avatar
Mr.Superman
AUTHOR
December 5, 2011 at 12:25 PM delete

korg da tunang eh?owhh..senyap2 je ek.xjemput,x heboh2..;( siap bli cincin tu dgn bakal mak mertua.

Reply
avatar
Mazni
AUTHOR
December 5, 2011 at 12:36 PM delete

Kene panggil Pn. AISH LA PULAK PAS NI. HIHI :) cantik.. kalau pakai lagi somel hihihih

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...