Deko bersama Eric!

Wah..pelis ye jangan dengar khabar angin yang mengatakan raya jatuh pada hari Khamis..
Ini gara-gara rumah masih belum puas lagi untuk disental..
dan aku tiba-tiba menjadi seorang anak tunggal tahun ini..
mana akak? mana abang? mana? 
Semua dah kawin..
Jadi rumah ni tinggal aku, abah dan mak saja...
Maka secara tidak langsung akulah yang memainkan peranan penting untuk mengemas rumah..
bahaha!! sangat takut mendengarnya. 


Ni gambar bilik aku sebelum make over..haha..jangan pengsan tau..majuk aku nanti




Ni pulak bilik idaman aku..grab gambar ni dari website decoration apa tah..lupa nak link..cantik kan?





Tapi memandangkan bilik aku kecik macam tuan nya jugak..maka ini je mampu aku buat...taraaaaaa




okay...bilik tidur da siapp make over! 
amacam? 
ala deko bersama eric??
ni deko bersama cik Aish..hahah

Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
No name
AUTHOR
September 7, 2010 at 4:30 PM delete

cantik juga bilik raya nie, tp kalu rak warna chocolate tu di cat warna putih juga lagi cantik.. mcm aku, rajin juga cat almari coz nak match ngan lain..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
September 7, 2010 at 4:32 PM delete

ala..tu la masalahnya...almari tu je spoil..huhu..nak uat camne, masa is time..time is running.haha..tak sempat da..umah tgh tgu turn utk di makeup kan lak

Reply
avatar
September 7, 2010 at 5:32 PM delete

erm..cntiknye bilik u...i'm also like purple :D

Reply
avatar
Fizah
AUTHOR
May 22, 2013 at 1:53 AM delete

nak ajak join jugak wlaupun entri ni dah lama hehe

http://susunatursioca.blogspot.com/2013/04/sticky-post-giveaway-istimewa-mei-jom.html

Reply
avatar
Cikgu Vina
AUTHOR
January 16, 2014 at 6:56 PM delete

assalamualaikum..hehe..saya pun baru uat entri pasal bilik

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...