Cara Elak Painkiller Ketika Sakit Belakang

Cara Elak Painkiller Ketika Sakit Belakang. Rasa sakit-sakit atau ketidakselesaan di bahagian belakang atau berhampiran pinggang pasti menyebabkan individu itu tidak selesa dan sukar untuk melakukan tugas serta rutin harian.



Sakit belakang sebenarnya bukanlah sesuatu yang luar biasa kerana boleh dikatakan hampir setiap individu mengalaminya tanpa mengenal faktor jantina mahupun usia.

Penyakit ini juga yang kedua paling kerap menyerang manusia selepas penyakit selesema menyebabkan hampir tiada seorang pun terkecuali daripada merasainya.

Namun aktiviti berat yang banyak dilakukan lelaki mahupun wanita dewasa menyebabkan golongan ini dikatakan lebih kerap menghadapi masalah ini. 


SAKIT PINGGANG - ELAK BERGANTUNG PADA PAINKILLER


Dr Zubaidi Hj Ahmad share bahaya tau bergantung pada painkiller. Sebab kalau ambil dalam tempoh yang lama, boleh menyebabkan ulser pada perut dan kerosakan pada buah pinggang.


Ingat lagi ada customer saya sebelum ni pernah cerita, kalau tak ambik painkiller, tuhan je yang tahu betapa sakitnya pinggang nak buat kerja itu ini pun dah susah


Saya sangat sangat high recommend untuk golongan ni untuk ikhtiar dengan vivix 


“Vivix antara supplemen yang tinggi kandungan resveratrol dan mengandungi bahan dari tumbuhan Japanes Knotweed yang bertindak untuk hilangkan kesakitan dan anti radang”



More info, boleh terus whatsapp Isma okay

New Stock available.

Postage hari hari

COD SHAKLEE area Seremban


Regards,

Pengedar Top Shaklee Malaysia,

http://jomtanyaisma.wasap.my/

Trusted Shaklee Seller since 2013

012 671 6961

IG : @almaricantikdotcom

FB : Isma Lyeza

FB Page : AlmariCantik


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...