SUPPLEMEN UNTUK YANG TERSAYANG

SUPPLEMEN UNTUK YANG TERSAYANG...

.
.
😀Untuk suami.
Husband jenis kerja yang perlukan banyakkk tenaga. Kadang kadang balik kerja, dah kena jadi househusband pulak. Ehh kena...hehehe. Mana boleh isteri balik kerja je kena bertukar jadi housewife, suami pun kena bertukar jugak! So kami dah share tugas memasing. Sorang masak, sorang kemas dapur. Sorang kemas rumah, sorang lipat kain. So boleh imagine tak kadang kadang kitorang memang penat. Dah la bininya ni travel kerja Bangi Seremban hari hari.
.
.


Macam saya, memang saya amalkan Vitalea, ESP, dengan Ostematrix KHAS UNTUK HILANGKAN PENAT dan BOOST TENAGA. Dan sudah pastinya, saya akan belanja suami jugak untuk consume vitamin yang sama macam saya. Saya tak kata, makan vitamin badan terus jadi kebal, tapi dengan asbab vitamin ni, kami kurang rasa penat dan letih, dan kat tempat kerja pun insyallah bertenaga sepanjang hari. Kalau skip vitamin, alamatnya memang tumbang memasing.

.
.
😍Untuk mak..
Mak pulak jenis yang lenguh lenguh badan dan sakit sendi dan otot. Biasa lah bagi golongan warga emas umur 60an ni memang tu serangan utama mereka. So saya hadiahkan mak, Ostematrix, pil kalsium yang boleh bantu hilangkan lenguh badan dan sakit lutut. Hari hari memang akan follow up tanya, "mak makan tak oste harini?" hehe.

Mak memang suka makan Oste sebab kata dia, banyak bantu badan tu rasa sedap dan bertenaga, hilang sikit lenguh badan. So mak walaupun dah 60an, masih kuat dan bertenaga!

Alhamdulillah. Masuk ahli, bukan je aim untuk biz semata, tapi sebenarnya, enjoy dapat beli macam macam vitamin untuk yang tersayang. Saya yakin, korang pun mesti nak yang tersayang sihat kan?

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#shakleeseremban
#amazingseventeen

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...