BOLEH KE PAKAI MASKER MUKA SETIAP HARI?

Assalamualaikum

BOLEH KE PAKAI MASKER SETIAP HARI?

Sebut pakai masker, teringat zaman muka banyak jerawat time sekolah dulu. Sampai aku fedup taktau nak cuci muka dengan pencuci muka apa. haha. Dah macam penternak jerawat pun ada. Sampai la aku guna TOMATO sebagai masker. Masa tu aku dok search google pasal apa khasiat tomato pada muka. Yes! Sebab tomato ada kandungan antioksidan yang tinggi. Tomato ada vitamin E yang bagus untuk muka. So masa tu korang tau berapa kerap aku pakai masker tomato? SETIAP HARI okay! 

Sampai kan mak aku boring aku asyik curik tomato dia. Hehehe. Tapi mak pun support sebab dia tahu tomato memang bagus buat masker. Cuma rajin tak rajin jela kau nak layan benda remeh2 tu. Bagi aku, pakai masker setiap hari tak ada masalah pun asalkan kau yakin bahan masker tu macam mana. Kalau yang dekat pasaran tu, banyak pilihan. Tapi kena pandai cari la. Kalau bahan dia ada alkohol, tak boleh la nak guna hari hari. Nanti keringkan kulit pulak.

Cuma ada satu jenis masker yang kau boleh guna hari hari. Dan paling best dia semulajadi. Takde alkohol, takde bahan yang menghakis muka. Korang tau tak supplemen Vitamin C dan Vitamin E Shaklee? Haa dua benda tu boleh guna buat masker dah boleh pakai tiap tiap hari. 

 CARA CARA BUAT MASKER DARI VITAMIN C DAN E

Vitamin C boleh buat masker waktu pagi
Vitamin E boleh buat masker waktu malam
SETIAP HARI pun boleh! 

Tak ada masalah kulit kau kering ke, apa ke, sebab ianya seulajadi. Sama es macam aku guna tomato dulu tapi guna tomato perlukan tahap kerajinan yang sangat tinggi. Renyahhh tau tak nak layan. Mana nak lenyek kan lagi. Pastu dia comot. Tapi kalau guna Vitamin C dan E, kapsul tu kau cuma rendam sikit dalam air, hancurkan dan sapu pada muka. Lebih kemas dan senonoh sikit. ahaha


TESTIMONI MASKER VITAMIN C DAN E
"Bila letak dekat jerawat terus kecut dan kering, memang hebat sangat. Dulu takut nak letak dekat area jerawat takut makin melarat, rupanya kalau jerawat dibiar, ia makin membesar dan bernanah, tapi bila sapu vitamin E memang ajaib sangat, jerawat terus kecut dan kering. So kena maintain sapu nak hilangkan parut pula"

MACAM MANA NAK DAPATKAN VITAMIN C DAN E?
Jom dapatkan Vitamin C dan Vitamin E harini. Korang bolek klik button pink untuk tahu lebih detail bagaimana cara paling mudah untuk order. Sangat sangat senang dan cepat. Boleh jugak Whatsap terus 0126716961. 


http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...