BELI VIVIX DAPAT CASHBACK RM40, PERCUMA DAFTAR AHLI DAN SEBOTOL VITALEA

BERITA BAIK BUAT CUSTOMER BELOG CIK AISH!



Sempena menghargai pelanggan pelanggan Belog Cik Aish, aku nak annouce YES PACK untuk korang. Dalam YES PACK ni ada dua botol vivix. Bila korang berpakat dengan officemate ke, ahli keluarga ke, share beli 2 botol vivix ni, automatik korang akan dapat :

PERCUMA DAFTAR AHLI (JIMAT RM80)
PERCUMA POSTAGE
PERCUMA SEBOTOL VITALEA (JIMAT RM94)
DISKAUN 5%

Vivix ni memang antara supplemen yang paling aku suka. Sebenarnya family members macam abang kakak mak dan abah yang dah guna dulu. Lepas tu aku pulak guna. So sebab tu aku yakin untuk jual. Yela korang pun tau prinsip aku, aku akan cuba dulu baru yakin nak promote dekat orang.

Kenapa family aku dan customer suka vivix?

1. Abang ipar dah berjaya jimatkan duit poket untuk beli rokok sebab dengan vivix dia dah berjaya berhenti merokok

2. Mak umur 65 tahun pulak berjaya turunkan kencing manis dan kekalkan paras gula yang normal.

3. Abah umur 73 pulak suka minum vivix sebab lepas minum vivix, masalah telinga berdengung tu dah kurang.

4. Kawan kawan berjaya hamil dengan usaha vivix sebab vivix bantu baiki dna dan sel yang lemah.

5. Customer puas hati sebab masalah jantung ayah dah improve jadi tak perlu bergantung dengan ubat hospital je

Jadi kalau korang teringin nak dapatkan YES PACK dan dapat semua kebaikan dan benefit beli yes pack ni, pakat pakat dengan officemate ke..kawan kawan ke..share la dua orang.  Aku akan bagi sukatan vivix yang betul selepas buat pembelian ye. 

Aku percaya, impian korang nak jadi lebih SIHAT dengan VIVIX akan tercapai!  Sebelum YES PACK ni kehabisan stok. Sebab sangat lahhh limited. ORder menderu laju tau! Klik button PINK kat bawah ni untuk tahu details cara order ye. Bye!
 
http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html


VIVIX LOVER
0126716961
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...