PEMBELIAN SUPPLEMEN SHAKLEE MELALUI 4 LANGKAH PALING MUDAH

Assalamualaikum

Di sini saya nak terangkan secara ringkas macam mana cara untuk order supplemen Shaklee melalui Belog Cik Aish. Anda cuma perlu follow step step di bawah ye. Senang sangat :)


PEMBELIAN MELALUI 4 LANGKAH PALING MUDAH

STEP 1 : SMS/WHATSAP 0126716961
Dapatkan konsultasi tentang jenis supplemen yang sesuai dengan sebarang permasalahan yang anda hadapi. Anda akan dibimbing dengan cadangan supplemen yang sesuai dengan bajet anda.
 





STEP 2 : PEMBAYARAN KE CIMB/MAYBANK SAHAJA
CIMB : 04030079605522 
MAYBANK : 162272566506 
Kedua bank di atas nama : ISMALIZA BT YAHYA


 
STEP 3 : SMS/WHATSAP BUKTI PEMBAYARAN
Sila snap gambar resit/hantar notification pembayaran ke 0126716961/email ismaliza@pknsre.com. Pengeposan hanya dilakukan selepas bukti pembayaran diterima

 

STEP 4 :PENGHANTARAN
Order anda akan diuruskan oleh POSLAJU dan ambil masa 1 ke 2 hari waktu bekerja :) Sila update saya selepas berjaya menerima parcel yang diorder

SELEPAS BUAT PEMBELIAN
                             ADD SAYA DI FACEBOOK YE :)                                           
https://www.facebook.com/aish.elisSebab saya nak sentiasa berhubung dengan anda supaya saya dapat follow up hasil selepas amalkan supplemen Shaklee :) Sebarang masalah atau pertanyaan boleh la kita keep in touch :)

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...