PENGALAMAN AMBIL VIVIX UNTUK PARKINSON

Minggu lepas ada customer dari Singapore nak beli VIVIX untuk bantu suami dia yang ada penyakit parkinson. So aku pun jual la VIVIX sebotol dekat dia dengan harapan, mudah mudahan penyakit beransur pulih. So ada beberapa kali jugak follow up dia tanya macam mana keadaan si suami tu. So pagi ni dapat testimoni hasil pemantauan si isteri tu. 


Seronok tak terkata bila dapat testimoni hebat ni! Alhamdulillah akhirnya doaku dimakbulkan. Semoga beliau dapat kesihatan yang lebih baik pada masa akan datang. Kalau nak repeat order boleh bagitahu. HEHE. So siapa kat sini yang ada ahli keluarga yang ada penyakit kronik macam PARKINSON, JANTUNG, KENCING MANIS, KANSER peringkat pertama, boleh la dapatkan sebotol VIVIX ni dari saya ye. Sebab saya akan bantu untuk bagi penerangan macam mana nak makan VIVIX ni. 

Hoyeh! 

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Supervisor
COD di daerah Seremban
Shaklee ID:910287
SMS/Whatsapp: 012-6716961
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...