PETUA LAMA DENGAN PETUA BARU : UNTUK KULIT MUKA

Bila scroll petua petua lama untuk kulit, banyak sebenarnya. Antara rajin tak rajin je. Tapi disebabkan minggu depan ada dinner untuk NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE, seminggu ni haruslah rajin rajin kan diri untuk bermasker. Ni antara petua lama yang saya gabungkan bersama dengan pati anggur dari VITAMIN E SHAKLEE. Kira macam petua lama tukar petua baru! (baca dengan nada tilam lama tukar tilam baru yang lori bising petang petang tu!)
Untuk bagi kulit cerah. SUSU TEPUNG CAMPUR VITAMIN E


Petua lama untuk dapatkan kulit putih mulus adalah dengan menggunakan susu. Tapi kalau guna susu tepung, terus teringat susu tepung anak buah. boleh kot? susu jugak kan? Just bancuh satu sudu bersama vitamin E Shaklee. Sapu pada kulit wajah biarkan semalaman. 
Untuk bagi kulit licin dan tegang. PUTIH TELUR DENGAN MADU CAMPUR VITAMIN E SHAKLEE


Ambil putih telur dan sesudu madu asli sebaik2nya, campurkan bersama vitamin e shaklee. Sapu pada kulit muka. agak agak dah kering tu, dalam sejam lepas tu boleh la bilas. INgat! Bila pakai putih telur, sapu pada muka, muka akan jadi tegang. So jangan ketawa k. hehe. Nnti merekah pulak. 

UNTUK BUANG SEL KULIT MATI DAN PUDARKAN PARUT. Beras pulut campur vitamin e shaklee

Ambil segenggam beras pulut. rendam hingga lembut dan tumbuk lumat. Campur dengan vitamin E shaklee dan Lumurkan ke seluruh badan dan muka sebelum mandi. biarkan kering. masa nak mandi tu, gosok sampai keluar daki. baru mandi. kulit rasa lembut je.

Rasanya banyak lagi petua orang lama yang kita boleh pakai. Cuma nak upgrade ke petua yang baru, saya just tambah vitamin E shaklee. tak peraya? Cuba la..

Is
0126716961
Jom wasap saya untuk dapatkan harga VITAMIN E HARGA PROMO BULAN JUN!


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...