MINUM ESP BOLEH JADI SATU PEMBAZIRAN??

Assalamualaikum semua!

Macam biasa rutin harian saya di tempat kerja, saya mesti minum segelas ESP. Sebab saya dambakan tenaga untuk seharian saya di pejabat dengan kerja menimbun! Lagi pulak, saya kena pam untuk stok susu irine :) haruslah minum esp untuk banyakkan susu!

Cuma harini saya rasa berlaku sedikit pembaziran bila saya minum ESP. Huwa. Harini saya betul betul lapar masa dalam bas nak pergi kerja. Jadi bekal esp yang saya bawak tu, saya habiskan dalam bas. Lega betul. Rasa bertenaga dan hilang mengantuk. Sedap pulak tu sebab saya bancuh ESP bersama Jus Manggis brand PEELFRESH. Memang fresh di pagi hari :)

Jam 9 pagi saya keluar breakfast, alahai. Tak pernah pernah saya tak habis makan. Kalau tak, saya ni tolak batu dengan kayu je!! Ni saya cuma sentuh separuh je nasi lemak best kat gerai nombor 7 bangunan menara pkns tu. Sampai budak ni tanya "kau diet ke weh?"


Saya diet? Tak penah ada istilah diet dalam kamus hidup saya. Hehe. Makan banyak macam mana sekali pun..tetap menten youu..mungkin metabolisme badan saya tinggi. Apa je masuk, cepat je hadam. Tak sempat jadi lemak. Huhu tapi tak semua orang sama. Lain orang lain metabolisme dia.

Berbalik pada nasi lemak tadi. Alahai. Terbuang nasi lemak pagi tu. Saya tahu sebab apa. Sebab harini saya minum ESP sebelum breakfast. Selalunya saya breakfast dulu baru minum ESP. Saya lupa ESP ni minuman berkhasiat yang mengenyangkan!! Minuman yang kaya dengan 9 asid amino yang tak boleh dihasilkan oleh tubuh badan kita. Saya lupaaa minum esp perut akan rasa kenyang!


Takpe. Ni cerita harini. Esok saya dah tahu..saya tak boleh minum esp sebelum breakfast. Saya taknak membazir makanan lagi. Hohoho. Lainlah kalau niat taknak makan, nak diet, nak elak dari makan berat..boleh la minum ESP tu sebagai pengganti meals kita. 

Macam mana nak dapatkan satu tin ESP  dengan konsultasi cara  bancuhan dan minum dengan betul? Boleh sms/whatsap saya 0126716961. :)


Is@aish
Shaklee Supervisor
0126716961
"BADAN BERTENAGA, KULIT GEBU, BADAN SLIM DENGAN ESP!"
Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
PearlKaz
AUTHOR
May 9, 2014 at 10:05 AM delete

saya plak, walaupun dah minum ESP pagi dlm kul 8, tp kul 10 mkn pagi mcm mkn tengah hari gak. padahal mmg kenyang minum ESP tu. pastu tgh hari mkn lg plak.. tak tau la perut apa... hahaha.. metekedarah sungguh.

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...