RAHSIA KOLAGEN UNTUK KULIT CANTIK DAN SIHAT

Yes kita bersua kembali dalam episod sihat dan cantik bersama Shaklee. Heh heh. Kalau ikutkan banyak info yang aku nak tulis kat sini. dah lama tak menaip, sekali dapat peluang berdarah jari nak menaipnya. Apa pun korang kena habiskan jugak baca entry ni bukan kerana jari yang berdarah ni tapi kerana ia menguntungkan anda semua. eceaah. Kita mulakan dengan apa itu kolagen. 


 Apa khasiat Collogen Powder Shaklee?

Banyaknya khasiat kolagen pada tubuh badan kita. Sebab tu harganya setanding dengan khasiat!


Apa perbezaan collogen powder Shaklee dengan jenama lain?


Collogen powder Shaklee mengandungi 4000mg Kologen RSS (Sisik Ikan Merah) sejenis kologen TULEN yang diekstrak dari didik Ikan Merah. Ianya amat mudah diserap oleh tubuh kerana strukturnya yang halus dan ringan! 

Dihasilkan dari 7 ramuan iaitu :
  • Kolagen dari sisik ikan merah - sumber kolagen yang mempunyai kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan! 
  • Biji Camelia Japonica - sebagai pelembap kulit yang SUPERB! 
  • Elastin dari Kolagen ikan - Menjadikan kulit tegang, anjal dan elastik! 
  • Ekstrak kekerang - Membekalkan pelincir pada sendi! 
  • Lactobacillus Acidophilus - Membina sistem usus yang sihat untuk penyerapan kolagen! 
  • Vitamin C dan Vitamin B - Menggalakkan penghasilan kolagen dan membebaskan tenaga untuk menghasilkan kolagen dalam sel badan! 
  • Ekstrak Pfaffia- Menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin!  Harga setanding khasiat!! Imagine dengan harga promosi, korang dapat banyak khasiat untuk badan dan kulit!! Memang berbaloi.

Harga setanding khasiat!! Imagine dengan harga promosi, korang dapat banyak khasiat untuk badan dan kulit!! Memang berbaloi.
  • Collogen Powder Shaklee adalah 100% tulen, asli dan selamat. Tiada kandungan gula, pewarna atau perisa tiruan 
  • Selesa : Senang larut dalam air, selesa dibawa ke mana mana. Masuk handbag je!  
  • Cadangan hidangan : Sedap dicampur dengan jus kegemaran anda!

Kenapa kulit kita semasa muda tegang dan halus? Tapi bila makin berusia, mula ada kedutan? Sebabnya adalah tubuh kita semakin tua semakin kurang menghasilkan kolagen. So, Shaklee Collogen Powder membantu membekalkan kolagen kepada tubuh kita.






sebelum tu apa kata kita tengok testimoni pelanggan Shaklee yang consume collogen powder Shaklee ni. Check it outtt!!





 
 Terbaikk Kannnnnnn.....

Sebelum ni selalu promote produk kulit shaklee macam Vitamin E dan Vitamin C. Jadi kalau korang ada rezeki lebih, nak cuba spend and reward something untuk diri sendiri, cuba pulak Collogen Powder Shaklee ni. Sebab bulan Oktober adalah bulan promotion harga SALES besar besaran untuk produk ni. Jarang Shaklee buat promotion untuk produk terbaik mereka ni, bila sekali buat, grab cepat! Murah gila kot harga promotion compare dengan harga retail yang asal. seyes tak tipu.

Tips : Morning is the best time to absorb nutrients into your body, where else nights is the time for repairing. These are the best time to drink Shaklee collogen to get the best result!! 

Hanya 3 cara mudah untuk dapatkan Collogen Powder Shaklee yang hot ni. 

1. PM/Whatsap 012 6716961
2. FB : Isma Lyeza
P/s : Lepas dah alang alang beli collogen powder shaklee tu, boleh la terus daftar ahli Shaklee dengan PERCUMA! boleh borong harga ahli terus! 




Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
Anonymous
AUTHOR
October 6, 2013 at 7:51 PM delete

waahhhh dah bznswmen dah aish..gud luck..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...