Happy Birthday!

Ini merupakan tahun kedua aku menyambut hari kelahiran dia. Tapi tahun lepas sebagai awek dia sajeer..tahun ni sebagai tunang! upgrade ye dok? orang lain upgrade iphone5, aku upgrade lain. kau ada? hahaha. 

macam tahun lepas aku just bagi dia kapel ring je sebab seyes memang buntu nak cari hadiah untuk lelaki. tapi aku gantikan dengan makan yang best best...tahun ni aku sambut kat tengah tengah dataran Putrajaya je. ada aku kisah orang pandang? wek..



tahun lepas kek moist chocolate. tahun ni kek red velvet. seyes sangat sedap okay. lilin alphabet tu aku beli sendiri kat kedai. gerammm tengok. rasa syg nak bagi pp epal tiup lilin and potong kek tu. hoho. kek ni aku tempah online je sebab memang tahu sedap sebab tunang haritu pun tempah dari orang yang sama :)




Dear my fiancee..saya just nak cakap dekat awak, saya terlalu sayangkan awak sampai kan hati saya takde ruang untuk orang lain. terima kasih Tuhan kerana berikan awak untuk jadi pasangan saya. untuk bersama sama saya susah dan senang saya..saya selalu tidak bernasib baik dalam percintaan tapi saya tahu tuhan tak kan menzalimi saya. lalu Dia menghadirkan awak dalam hidup saya. 



Saya harap awak sukakan hadiah saya yang tak seberapa tu. saya tau awak suka Nikon!! betapa susahnya saya nak memikirkan hadiah untuk awak sampai saya tak tidur 3 hari 3 malam! ok tipu.


dan saya harap awak terharu dengan ayat ayat jiwang karat tahap kebangsaan dalam kad tu. sesungguhnya saya sangat penat memikirkan ayat jiwang yang sangat dasyat tu.jadi amatlah tidak logik untuk awak mensiasiakan usaha dan kerajinan saya yang penat memerah otak ni untuk buat kad jiwang tu.

ok. tu je nak update. love is a promise. and i promise to love you forever and ever! korang yang nak muntah sila tutup dulu blog aku ni okay. dah bye.


Previous
Next Post »

8 komen

Write komen
hidheryusof
AUTHOR
October 2, 2012 at 9:02 PM delete

auuucccchhh..
u make me cry darling <3

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
October 2, 2012 at 9:18 PM delete

hepy belated besday utk incik tunang cik aish...smuge bjodoh & bhgia hgga akhr hayat :)

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
October 2, 2012 at 9:48 PM delete

comel hadiah tu..jeles.hahaha

Reply
avatar
Domu-kon
AUTHOR
October 2, 2012 at 11:08 PM delete

bila baca entri nie..sambil dengan lagu kau yang terindah by alyah.. rasa cm swet sngt u,sis.. upgrading relationship is much better than others.. May Allah bless both of you.. :-)

Reply
avatar
ct kektus
AUTHOR
October 2, 2012 at 11:37 PM delete

3 hari 3 malam je tak tido ? lain kali cukup kan seminggu kak. hehee

Reply
avatar
October 3, 2012 at 7:49 AM delete

upgrade,upgrade :)) semoga berbahagia hingga ke syurga ya :D

Reply
avatar
Mr.Superman
AUTHOR
October 4, 2012 at 9:59 AM delete

so suwitt..nk jgk bole syg?haha.sory pp epal*

Reply
avatar
Bahulu Studio
AUTHOR
October 9, 2012 at 10:09 PM delete

jelajah tambah ilmu & rakan

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...