MY EX BOYFRIEND WEDDING!

malam ni mood tengok album lama. seyes banyak gila gambar ex boyfriend dalam tu. pastu tengok pulak facebook ex boyfriend..dah kahwin!! lost sekejap rasanya.. it's hard sometimes when you think of your distance past..and you''ll see the person you've love before with another.. kadang kadang rasa macam loser. 

loser sangat sebab dah spent masa berbulan bulan..bertahun tahun dengan someone yang salah..yang bukan ditakdirkan untuk kita.lepas tu at the end kita break up. lagi sakit hati bila kita macam terkontang kanting tanpa mereka, and mereka boleh hidup tanpa kita.  kalau la kita tahu dia bukan milik kita, kita takkan ingin nak buang masa macam tu je dengan mereka kan? 

tapi sebenarnya kita tahu dan kita sangat2 sure yang everybody at some point of their life will do stupid things which they regret. takkan ada seorang pun yang akan terlepas dari buat sesuatu yang mereka akan kesalkan suatu hari. yes memang betul tak baik untuk kita menyesal dengan apa yang kita lakukan. tapi to be honest..kita tak boleh tipu diri sendiri, perasaan menyesal tu memang ada. dalam mind kita mesti cakap.."kalau la aku tak jumpa dia dulu...kalau lah aku tak susah kan diri aku untuk dia dulu..kalau lah..tu kalau lah ni..."

so takpelah. kita selalu dengar orang kata..tuhan akan menemukan kita dengan orang yang salah dulu..

am i aite?

cheer up! :) there will always be light at the end of the tunnel..

bye..

p/s : entry tanpa gambar..takkan nak letak gambar my ex boyfriend puleks.. :p

Previous
Next Post »

12 komen

Write komen
ecadwinkyasha
AUTHOR
July 24, 2012 at 10:43 PM delete

betul......saja je tu nak temukan kita dgn org yg salah.

Reply
avatar
zacky786
AUTHOR
July 24, 2012 at 10:44 PM delete

sy ada ex-5 je.. dia xleh khwin.. haha :P

Reply
avatar
siti zarizza
AUTHOR
July 24, 2012 at 11:40 PM delete

bile ingat macam sedih je. tapi takpelah. mesti ade yang terbaik. :D

Reply
avatar
diya
AUTHOR
July 25, 2012 at 5:36 AM delete

Sy punye ex baru nak ade awek baru pun sy dah rase lost, apetah lg kawen kan. huhu

Reply
avatar
ct kektus
AUTHOR
July 25, 2012 at 6:48 AM delete

tak semua yg kite rancang jadi kenyataan. bila kite dah jumpa dgn orang salah, nanti mesti ada g lebih baik kan. :D

Reply
avatar
July 25, 2012 at 8:22 AM delete

if me... mengenali seseorang yg telah lepas... kekadang boleh buat kita terfikir... pasangan jenis mana yg sebenarnya kita perlukan? tapi... kenangan tetap kenangan... yg penting...life must go on... simpan kenangan itu sebagai rencah dalam kehidupan...;-)

http://skuterlady.blogspot.com/

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
July 25, 2012 at 8:28 AM delete

yeahhh...semua orang akan ada perasaan menyesal toh..tp xpe, satu pergi, yang datang lepas ni adalah lebih better dari sebelumnya. Kalau xpernah rasa sakit mcm mane kita nak ada pengalaman dalam hidup kan...

smile always dear :)

Reply
avatar
July 25, 2012 at 8:46 AM delete

sy prnh ditinggalkn sehari b4 mjlis tunang ktrg..nyesal sgt knal org cmtu kan..huhu..now Tuhan dh bg yg lg better than that..Alhamdulillah..

Reply
avatar
July 25, 2012 at 8:54 PM delete

mungkin semua orang akan rasa menyesal,bila tengok org yg kita pernah sayang jadi kesayangan org lain.takpelah,jodoh pertemuan tu rahsia Allah.Allah dah tentukan yang lagi baik untuk u :)

Reply
avatar
iEdA
AUTHOR
July 26, 2012 at 2:28 PM delete

betol 2...kita x kn lari dari rs menyesal...walopn x banyak, sikit 2 ttp wujud sbb kita dh abiskn bnyk ms dan len2 ngn dia...tp 2 lah pengalaman + pengajaran yg kita dpt guna tok ms hadapan dlm mncari yg tbaek :)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
July 28, 2012 at 10:48 PM delete

yg lps jgn dikenang. sb KALAU itu membuka kpd lebey byk rs pnyesalan. yg xsptutnya bsarang dlm diri kita. pjlnan kita tlh ditulis sjk AZALI lg. baik mahu pn buruk. redha aje...

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 7, 2012 at 10:32 PM delete

haha..saya pun pernah bercinta hampir 11 tahun..kandas juga..betul2 saat nak grad degree dulu, mujurlah tak gagal. Alhamdulillah, Allah itu Maha Adil..bila single ni leh ngorat org lain..tak gitu? hehehe.. *postif..positif..*

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...