Dr Rozmey : speechless tengok movie dia.


Ketawa berdekah-dekah. 
Kesian Dr Rozmey. Kena kutuk kaw2 gara-gara rambut cendawan dia. Filem Dua Alam tu, sebenarnya masih boleh diterima akal dia punya jalan cerita. Bukan sebab adegan lucah yang terlalu banyak, tapi sebab banyak mesej yang cuba disampaikan. Filem yang menginsafkan tentang mayat tak diterima bumi. Walaupun cara penyampaian adalah sangat tidak sesuai untuk tontonan umum. .

..tapi...sebenarnya banyak faktor yang menyumbang ke arah kemerosotan jumlah penonton yang datang menonton filem ini. Pertama, cuba tengok dekat poster di atas. Gambar Dr Rozmey kan? Motif? Adakah dia dua alam sebenarnya? Wallahualam. Adakah dia ingin penonton mengenali dia lebih dari mengenali filem tersebut? Adakah dia merasakan wajahnya di akhbar yang terpampang sebegitu besar masih tidak cukup lagi? Apa motif? 

Dan pada sesiapa yang malang menonton filem ini, pasti mereka ingat scene pertama sekali di mana sound effect yang sangat bikin orang suspen..rupanya keluar Dr Rozmey bersila panggung. Oh apakah..Aku rasa nak menitiskan air mata. 

Cik Aish : lebih rela menonton upin ipin.


Previous
Next Post »

4 komen

Write komen
Anonymous
AUTHOR
November 25, 2010 at 7:45 PM delete

wa...kamu pergi menonton itu filem?? TAHNIAH..kamu bakal menyumbang RM40 juta..hehehe..ye..memang citer tu salah n ok sebenarnya(walaupun aku x p tgk lg ye)tp oleh sbb iklan dia yg melampau tu..aku terus batalkan niat beli tiket..mngkin download je kat mana2 web free yg sudi nk bg free 2 alam tu..hehehe

Reply
avatar
NURUL NAZIRA
AUTHOR
November 27, 2010 at 12:36 AM delete

haha! cendawan reben.. kalau la dia tak angkuh, mesti ramai yg sokong anak melayu camtu.. melayu kan mudah lupa..

Reply
avatar
Afifah Azmi
AUTHOR
November 28, 2010 at 2:40 AM delete

apekes tah letak gamba kat poster. huu

Reply
avatar
L
AUTHOR
November 28, 2010 at 3:10 AM delete

salam jom folo sayer balek =) http://lolz-l.blogspot.com/

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...