AKU SEORANG LESBIAN YANG DISEGANI

mengikut kamus dewan bahasa edisi ke 18..lesbian bermaksud golongan perempuan yang menyukai sesama perempuan tanpa dipaksa atau pun bukan tanda protes untuk jadi lesbian. haaa..gasak korang la kalau definisi lesbian tu kurang tepat ye. 

aku jenis yang peramah. dulu masa sekolah aku suka kawan dengan lelaki dan perempuan. biasa ah kan..satu malaysia! eh ada kena mengena ke? walaupun aku ni bukan calon perempuan melayu terakhir, tapi aku jalan takde ah kengkang kengkang bajet ganas. haha.

masa aku kerja part time dekat A&W dulu..ada ah sorang pengkid ni muka memang ensem kalah irwanshah! irwanshah memang tak kiut pun. aliff aziz pun tak kiut jugak. kiut lagi minah pengkid ni. dia lah yang rajin tolong aku masa aku baru baru masuk kerja. dia caringg tau..

kalau dekat dapur belakang tu, dia suka berdiri kat hujung sudut dapur tu perhati aku buat kerja. memang mula mula aku rasa gelabah sebab apa benda minah ni pandang pandang aku..nak kata aku rampas boipren dia, aku tak kenal kot boipren dia. eh pengkid manede boipren kan??

pastu..lama lama aku pun rapat dengan dia sebab dia cool dan baik. tiap tiap malam memang dia akan habiskan duit dia beratus ratus untuk call aku sampai pagi. haha. memang mula mula rasa tak biasa bila bermesrew mesrewan dengan perempuan dalam telefon.

dis pengkid admit yang dia memang suka kan perempuan macam aku..and then kitorang just berkawan. aku dengar setiap masalah dan cerita cerita dia. at the same time dia memang care sangat dekat aku. hikhik. siapa pun kat dunia ni yang tak suka diberi perhatian? semua suka kan? tapi kali ni pengkid yang caring pasal aku. ha cane? 

tapi aku normal. aku layan dia dengan baik. cuma kena pandai taichi. sebab dia pernah ajak aku tidur sama dengan dia dekat apartment dia. tapi aku taichi..tolak cara baik. hik hik. apa pun sekarang ni, kitorang dah buat hal masing masing. hope dia kembali ke pangkal jalan.. dear..kalau u baca blog i ni, i nak u tau..u cantik bertudung.. and hows sweet kalau u jadi perempuan yang comel!


so...adakah aku lesbian yang disegani?

ha jawab jawab..

11 komen :

Ezy Chiaki said...

fuhh dasat cik aish..
kehkeh..
tp kalo saye la mmg tkot giler ngn pengkid..
tkot t'gude.. bhahaha

Ema Nordin said...

Hahah.
Mase dekat Uni dulu ada seorang pengkid ni course lain. Tapi penah satu group dengan dia sebab combine class. Everytime dia pandang dia senyum-senyum mesti Ema cair giler. Deyyummmmmmm. Hahah.

http://handonfeet.blogspot.com/

zulhilmi tempoyak said...

erk...

speechless la bab ni... tb2 rs... agak disegani... haha

Cik Aish said...

@Ezy Chiaki hehe btul..mmg takut pun..sbb yela.pompuan yg lebih paham kaum perempuan kan..

Cik Aish said...

@Ema Nordin haha yeke..ewwwww mesti dup dap dup dap kan

Cik Aish said...

@zulhilmi tempoyak ahaks..mengada sungguh

hamzah ian said...

biasalah tu perempuan suka perempuan..

suka tak maksud cinta.

awwwwww

Fairy Queen said...

aaauuuwwww....tibe-tibe ase cam nk lompat lak klau jadi cik aish... wakakakakkaa.... bole cmtuh!!!

ELFarahin said...

Pergh! Anda memang disegani! Huhu...

Anonymous said...

tabik kt cik aish. tabik sgt2. who those who about to rock, we salute you. ehh....?

Anonymous said...

Hahaha... cantik