KAN LEBIH BAIK JIKA CINTA ITU TIDAK PERNAH HADIR..

we know people make mistakes..we know love is blind..we know maybe we are the last option for them to forget their ex girlfriend..we know and we know everything..
 
so ni nasihat saya pada this men..
babes..

just accept the reality..maybe jodoh kamu sudah tertulis dengan perempuan lain. bukan dengan your ex girlfriend..please guys..you dont need to keep in touch and hoping your ex girlfriend will beg to back to you..or bla bla bla..
 
tak pe..people make mistakes. in positive way..aku selalu ingatkan diri aku..its actually ada beza antara orang yang benar benar cintakan kita dengan orang yang hanya sekadar cintakan kita..bezanya adalah mereka takkan menyembunyikan apa apa dari kita..kerana jika kita tahu yang dia menyorokkan sesuatu dari kita..akan menyebabkan kita menangis..hati terluka..

jadi apabila kamu berhasrat untuk bersama dengan orang yang kamu benar benar cintai..maka jangan sorok apa apa..berterus terang lah sekiranya kamu taknak buat hati orang lain terluka.

akui kesalahan kamu..
minta maaf pada perempuan tersebut dan terangkan kepada dia dengan cara yang paling tidak menyakitkan..kamu kena tahu..cheating is wrong. Therefore you clearly are doing something wrong..so u have to admit your mistake and ask for apology..

life is about who u love and who u hurt....its about trust and happiness. just like everyone else..aku juga seorang manusia yang penuh dengan masalah dan kisah hidup yang lampau yang sangat2 mendukacitakan..zaman kanak2 yang maha susah..tapi.. aku tetap happy sebab aku mahukannya begitu...:)

and now..akhirnya..aku sedar bahawa jika saja kehadiran cinta sekadar untuk mengecewakan aku..lebih baik cinta itu tidak pernah hadir..

p/s: entry dikala hati berasa sangat sakit..hehe.
Previous
Next Post »

6 komen

Write komen
najihahfara
AUTHOR
March 25, 2012 at 12:58 PM delete

setuju...lebih baik bersendirian kalau ber 2 itu menyakitkan

Reply
avatar
March 26, 2012 at 9:51 AM delete

cinta itu penuh dgn air mata..selalunya mcm tu.. :(

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
March 28, 2012 at 2:56 PM delete

hemmm cinta2..mcm bnyk pahit dri manis..(mas la)..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 28, 2012 at 8:12 PM delete

kadang-kadang, lelaki menyembunyikan perkara sebenar sebab takut kita yang pompuan ni sakit hati. But then, dorang tak tau itu lebih menyakitkan. :) eza punya pengalaman yang sama. sabar k, aishh~

Reply
avatar
nyna amani
AUTHOR
April 2, 2012 at 1:01 PM delete

memang, lebih baik kalau x pernah lansung hadir...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
April 22, 2012 at 2:49 PM delete

cinta adalah tolak ansur. bukan mementingkan diri sendiri. kalau takut bermain air, jgn berumah di tepi pantai, kan......?

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...