.

.

aku gila follower??

kali ni aku serius. tak ar serius sangat. heh. ni entry khas aku nak kongsikan dengan semua BLOGGER BARU macam aku ni. jangan tipu. korang buat blog mesti nak orang baca kan? so tahu tak betapa pentingnya FOLLOWER?? sebab tu aku buat contest tu, segmen ni. mesti korang kata aku gila follower kan??



do something!
tapi percaya lah. untuk orang sedar kewujudan blog kau, ni lah caranya. sekurang kurangnya kau tak jaja sana sini paksa orang follow kau without doing nothing for them!CARI FOLLOWER! pada blogger yang baru tak sampai seratus follower, jangan cepat putus asa, jangan lah hilangkan mood nak update entry tu cepat sangat. aku tahu korang banyak idea nak kongsikan kan? buat something untuk naikkan blog kau! jangan duduk diam je harapkan orang datang cari kau!



kena kutuk?
terus terang, aku pernah kena kutuk kaw kaw dengan blogger perempuan yang boleh tahan otai. aku pernah kena kutuk kaw kaw jugak sebab berbeza pendapat dari blogger lain. punya berderet dulu komen anon dalam blog buruk aku ni. 


tapi aku taknak givup. aku memang suka menulis, suka kongsikan apa saja dengan korang! ye korang la sapa lagi? korang tu FOLLOWER aku la! Alhamdulillah sekarang blogger tu tak kutuk aku lagi. tapi lepas ni tak tahu lah kan? :D


aku bahagia adanya korang yang selalu support aku. tapi aku belum puas hati lagi. jauh lagi perjalanan untuk dapatkan kepuasan blogging. dan tu semua perlukan usaha. gud luck semua new blogger.aku sentiasa support korang sebab tanpa korang untuk apa aku berblogging? sendiri baca? baik private kan terus! 



bye.


7 Komentar untuk "aku gila follower??"

stakat ni xkene kutok lg..
saye wat blog pon sbb nk kongsi cite ngn sume org..
:)

Wow.. Thanks for tips.. :D.. X sia2 follow.. ^^,

adakah ini entry marah2?


takot.........


gila kentang 1 hari ko boleh up lebih dari 1 entry...aku,1 entry pun teramatlah susah...



kdg2 cakap sensorang tuh bagus juga =p

slaluu kena kutuk..ituu inii.tp relax jee..

pon sama..lom pernah lagilah kena kutuk..iva suka baca entry lama² so baikilah apa yang patut..slow n steady je..kadang² tu sibuk dengan kerja so xsempat nak update dan blogwalking..huhuhu...sedey...

setuju2..bkn kita gle follower,cuma nk menarik org tuk dtg blog kita.btl la tu..klu x de follower,kita syok sdri je lyn feeling bagai x gn gk kn.Baik private je..abg sokong aish 101% :D yeay!hidup new blogger!

p/s: pd yg otai2 pun jgn la men kutuk2 kita yg bru ni..bkn ke nk jd otai pun kne mula dr bwh?haihhh~

Back To Top