.

.

tanggang moden. salah siapa?

wah update blog depan tv weh! citer apa? semanis kurma. hekeleh apa barang tengok semanis kurma? ingatkan tengok mentor ke tadi. cet! aku kan ilmiah. memang suka tengok rancangan rancangan macam ni. hekhek. poyo la tu kan. ok stop.



salah siapa kalau dapat anak kurang ajar?
ibu bapa yang boleh mencorak anak anak jadi baik. ye ibu ibu bapak bapak sekalian. sebab segala galanya bermula dari rumah. dengar ni. suami wajib bentuk anak yang baik dan soleh. jadi pilih lah calon suami yang soleh. 

ibu pula hendaklah bijak menyuruh anaknya supaya berilmu dan berakhlak. jadi pilih lah perempuan yang baik untuk dijadikan isteri.



baru ar dapat anak yang tak kurang ajar. jangan ingat nak kawen je...


0 Komen untuk "tanggang moden. salah siapa?"

Back To Top