.

.

contest km header simple tapi menarik

contest kali ni ditag oleh blogger comel lote mimie. waduh waduh. wakenabeb lagi aku hari ni. ok ok beres. aku join ye. walaupun header tak seberapa. eccey dialog nak geli je kan. contest ni dianjurkan oleh kilauanmarjan. 






ok. banner yang dipertaruhkan sudah semestinya banner yang sedang aku pakai sekarang. taraa.. 





header ni adalah header aku yang ke empat. dan yang paling aku suka antara header header yang lama. simple ke? aku just gabungkan kartun, muka aku dengan lolipop. sebab aku suka tengok kartun sambil makan lolipop. sebab tu tagline aku "hidup sedap macam makan lolipop." tak percaya? cuba ar. heaven weh. 



mangsa tag..




4 Komentar untuk "contest km header simple tapi menarik"

good luck and all the best dear~ hee!

wah3..abg ditag oleh si fofuler aish..hm,menarik ni.thanks aish tag abg. ;) ok,abg join.. :)gud luck aish!

ohoho..
cik ezy sdh mnjdk mngsa..
gud luck dear!
hehekk..
nt cik ezy join..

Back To Top