.

.

Cara pemanduan perempuan lebih bahaya dari lelaki??

what? berani kau cakap macam tu. haha marah ni marah ni. ok sapa la yang cakap macam ni kan. sebagai ahli ahli wanita sedunia, aku terasa tau. come on, jangan mudah copkan perempuan sebagai pemandu yang berbahaya. yang eksiden bas banyak banyak sebelum ni siapa yang bawak? fikir lah sendiri


"Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil menyifatkan dakwaan bahawa pemanduan kebanyakan wanita di negara ini amat berbahaya dan boleh mengundang kemalangan sebagai bersifat seksis dan menunjukkan diskriminasi jantina."



cara pemanduan lelaki pula macam mana?
bukan semua pemandu wanita memandu secara berbahaya. segelintir je. kebanyakan mereka suka memandu dengan perlahan. sebab terlalu berhati hati. tapi kalau kita tengok cara pemanduan lelaki pun sama juga. bahaya juga. mereka sangat terburu buru dan tidak sabar. 


salah ke memandu perlahan kerana ingin berhati hati di jalan raya? ah lelaki ni ada je lah tau. patut lah korang banyak saman ekor. hehe. apa kata korang wahai kaum perempuan sekalian? ewah. dah macam debat la plak kan. ok lah. 


kongsi kan pengalaman korang kat sini! bye

Cik Aish : petang ni nak jogging plus sit up 1000 kali. agak agak leh kempis tak perut? 




3 Komentar untuk "Cara pemanduan perempuan lebih bahaya dari lelaki??"

laki bwk kete bajet macho,.
keh3

aku tgh pikir ni..agak2 kalau 99% yg drive bus tu laki, agak2 bleh ke yg slalu eksiden tu perempuan?..hehehe

mak aku takot nek moto dgn aku sebab laju katanya.tp aku rasa 100 tu biasa kot....kat jalan besar bawak 60 mati kena hon...


x sume pompuan memandu perlahan skang...

Back To Top