silent mode!!

Tags

"jaga diri baik2...
jaga tingkah laku...
jaga maruah kamu2
jaga poket memasing
jaga pakwe baik2.."

::apakah?::

hahaha hahaha hahaha


aku nak pinjam pintu doremon.nak g genting highland.nape aku rasa mcm nak terlonjak2 mcm kera kene sumpit?kerana?


  • dapat buli abg roller coster kat sana sbb bila aku da naik taknak turun2.hohohoh..wink2..
  • dapat baling2 salji palsu kat sana!ko baling kat strategik area,siap kau.hahahaha
  • dapat menjakunkan diri begambar2 mcm org taknah begambar
  • dapat tgk harga makanan yg mahal2.tgk je la.aku bwk bekal kot.lalalala~
  • dapat tgk Germany ngek lawan ngn Argentina Sabtu mlm dkt tv dlm otel.wahh.haha.pastu member lak sokong Germany.ha..siap kau.aku baling2 ngn bantal sampai pecah kekabu!





 
lalalala~sangat la happy untuk ke Genting Highland pakej 2 hari 1 mlm.

::nak berjudi leh ke?::
heppppppppppp! babab kang!!!

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :