.

.

sing gurl itu bunyinye single!




 

huahhh huahh ..........
huduhnya bila girl hati lembut mcm i ni nguap sedimikian uper.hohohkhohohkho..cutii cuti cuti.ape nak buat cuti cuti ni hoh?nak mengedate vs berpoye2 pakwe lak da tadew..u nak jadi pakwe i tak?meh meh isi borang..tp janji ngn i bwk i jenjalan okay.hahaha kejiiiii nyeee statement itu.

helooo takde maknanyaaa okay!hape ingat aku buat cheap sale ke?atau discount parkson ke?of coz la tak kan..aku tau la aku suka bershopping *sangat sangat shopperhollic* tapi soal2 pakwe pakwe ni helo helo..aku memilih okay!hah..gedikss tak.
tapi bila aku alone vs single vs takde pakwe...ulang lagi sekali dengan tulisan yang agak besar..TAKDE BOIPREN..apakah?hahahahaha..ok..sambung cter.bila aku takde boipren ni,dok pikir2..bagus gak.aku jadi sedikit ringan.helo bukan badan yang ringan okay.badan makin berat adalah mkn tido je..haaaa..benci benci.ni aku cakap kepala yang ringan.ringan dari memikirkan masalah ketidakserasian,masalah ketidaksefahaman,masalah ketidaksuburan..,masalah keporakperandaan..dan segala masalah2 rohani mental jiwa raga sume okay..hah pening tak?tak pening leh teruskan pembacaan anda.kehkeh.

so,sapew katew takde boipren idup jadi gelap gelita,tiada cahaya,sunyi serta ibarat kehausan di padang pasir..*geli okay..* takde sume tu.sapa kata?jiran?akak?makcik cleaner?atau pengetua sekolah yang cakap?of cos la tak kan?

so?enjoy your life..ingat lah wahai aku.hidup ini hanya sekali.jangan la sia2 kan masa tu.jangan la biarkan masa tu berlalu mcm tu je.tanpa kamu berusaha untuk menceriakan hidup kamu.perginya dye dari hidup kamu menjanjikan sesorang yang lagi baik untuk kamu..ye..ye..dengar tak aku??tayanggg atii skitt...

-love-


0 Komen untuk "sing gurl itu bunyinye single!"

Back To Top