.

.

silakan blah!!

Yahoo…!!malam ni kau berjaya buat aku menangis lagi!!yes.padan muka aku.berapa kali aku da cakap.jangan bukak folder tu. *tak nampak tu tulisan merah!AYAT SURUHAN NI OKAY!*
tapi kau bukak jugak.tgk sekarang kau menangis lagi tgk gambar tue.aku da pesan banyak kali da.delete.delete.delete.ko degil.tgk..ko menangis lagi.huduh da.tak cun lagi dah.merah2 idung tu mcm badut kat sarkas tu.plis la.jangan tgk lagi gambar2 lama tu.delete je.nape ko degil sangat.die takde pun ingat kau.die takde pun nak tgk gambar2 kau ngn dye.ko dungu sangat nape??damn it!!
kau kalah malam ni dean!!kalah dengan tuntutan perasaan kau!!nak aku panggil ko loser ke ha?da..aku taknak kau bukak lagi gambar tu.janji la pada aku.kau kene kuat okay!ingat la.dye da buang kau!buang kau!!!lupakan dye!

da.jangan sedey lagi ok.kalau ko sedey,mcmni la rupe ko.huduh kan?
0 Komen untuk "silakan blah!!"

Back To Top