.

.

sebut betul2....p.u.t.r.a.j.a.y.a





ada ala ala pemandangan depan universiti oxford tak?haha gedikgedik



saya teringin nak naek..terbang pada si dia..haa..merepek ke ctu lak ..lempang kang




ini lah jadinya bila saya rasa bosan dan kesunyian..adakah sy seorang yang suke berpoya2 tanpa tujuan?oh tidak..lempang kang kalau ade sapa2 ckp saya ni mcm tu.haha..gedikgile.nah..ni gambar masa saya jejalan dekat putarjaya..eh silap..PUTARJAYA.pegi PUTRAJAYA saya kenal putra..bajet ensem.ah nympah.=))eh terngumpat


2 Komentar untuk "sebut betul2....p.u.t.r.a.j.a.y.a"

hahaha
aku amik pic dekat sini waktu malam
best gila

Yups....patutnya kena serlahkan lagi kesetanan dia tu

p/s : review filem Lagenda Budak Setan di blog saya

haha..yeke..ala..tu la..kene balik b4 senja..wawa..da tgk da review kat blog awk tu..hihi..stuju stuju

Back To Top