.

.

ghairah bila tengok mereka

 
amacam..ada gaya janda berhias tak?kekekeke


 
aku ckp i luv u..ko pun ckp i luv u.tiruuuu..tak
 malu


 
agak2 kalau ak berdiri sebelah dye..sama tak?


 
yg ni aku tatau nak komen pe.haha


 
tgk gambar je okay


 
ha ni aku suka.tatau nape.camne la nama ni lak yg mak kau pilih masa register kat sepital dulu ea.


 
 ni la menatang nya.sweetnyee...apakah?

 
 
nie sumpah2 okay..u all kalau kutuk2 aku..aku sumpah u all jadi minatang ni!


 
lambai..lambai..ade gaya mis weld tak?of koz la tak!haha


 
gajah ni tgk2 lak askem aku.nak ckp je la.tayah jeling2 okay.

 
adakah aku juga muda seperti mereka?


untuk senyum,senang.untuk ketawa pun senang.untuk menangis lagi la senang.

tapi...

untuk hati ni girang seperti dulu...

untuk berasa ghairah dengan kehidupan saya seperti dulu...
untuk bahagia seperti dulu...

mungkin memakan masa

tapi takpelah..

saya akan cuba



3 Komentar untuk "ghairah bila tengok mereka"

beznye g zoo...da lme x g zoo...

betol la da lame x g zoo...last jejak kaki pon time ikot rombongan sek rendah dulu...huhu

Back To Top