.

.

Aku suka lelaki yang....

ok now aku nak ngaku...







yang..







aku suke lelaki yang susah nak dapat!!!!





hahahahahahahahah dan hahahahahahaha dan hahahahahah laggii...



nape begitu?oh kerana lelaki yang sukar didekati sangat lah mencabar dan cabaran itu sangat la suka oleh aku.!! hah.paham?bukan pe...listen...mengerti tak,kalau lelaki yang terlalu mudah nak dapat,contohnya mcm aku ngurat skit..trus dye on..huh tu maknanya aku tidak suka.tu maknanya kan.if u all nak tau..lelaki tu kaki pompuan.klu dye senang nak becinta ngn kau..tak mustahil dye pun senang nak layan pompuan lain.



tp.klu lelaki tu jual mahal,mcm tak nak layan kau..mcm susah nak layan kau..bukan maksudnya aku ni tak ckup hot.hahahahah..jahat la..jgn la assume camtu.!!!!!!!! ok smbung citer.klu lelaki tu respon dye skit je..hah..sah..sah...mmg sah..lelaki tu aku amat la suka!!sbb dgn pompuan lain pun kebarangkalian utk melayan adalah skit sekali!! 



jadi....mari kita mencari spesis lelaki macam ni...ingat!!!usaha tangga kejayaan taw! u all jatuh tangga..bangun sindiriw! lalalalalal~ 



tetiba rasa nak upload gambar dye..kenal?haha..ok.aku suke spesis lelaki camni la..susah nak dapat...haha mmg susah pun..ko pk dye sapa?nak pandang ko?cristiano ronaldo okay!! haha..lari dari topik..
3 Komentar untuk "Aku suka lelaki yang...."

cristiano?..susah nak dapat?..ko xtry lg..cuba ko try,tgk..aku msg dia ajak date dlu pn die on..sbb dlm msg tu aku tulis kat bwh,"with love,pretty cute and sexy lady"..hahaha

Back To Top