.

.

dolu dolu...

suatu masa di tahun 2003....

yea..berjaya jugak aku hanrung SPM yang agak2 mencabar kredibiliti aku.aku ingat lagi,time dkt2 nak spm,masa tu bulan puasa.aku tak tidur sampai sahur..sbb apa..takkan main guli lak..mesti la aku study...buat pertama kali aku rasa aku ni terlalu rajin..abis sume buku past year aku buat..subjek killer yg aku fokuskan,Kimia,Fizik,Biologi ngn Add math.pergh ..nak tercabut bulu roma aku study menda alah tu

dan dengan jayanya..walaupun result aku tak la terlalu cemerlang,tapi sekurang2 nya nama aku masih layak untuk dipanggil oleh pengetua yang bajet2 ensem tu..kene panggil bukan sbb nak rotan muntut k..tapi dipanggil sbg salah seorang pelajar suksess SPM tahun tu..hehe..bukan nak berlagak la.tp just nak sharing,,apa yg kt nak capai,kt usaha..pasti akan dpt hasil yang leh kt banggakan.alhamdulillah..

dan aku rasa..masa ni..aku terlalu mentah.terlalu bersih.terlalu putih.tiada corak.tiada apa2 lagi yg mencemarkan.haa..jgn pk bukan2 ea.maksud aku..tahun 2003 ni...aku masih seorang anak gadis berumur 17tahun yang baru merancang untuk mengorak langkah.belum ada apa2 pengalaman pahit yang merosakkan hati dan fikiran aku.masih bersih.bak kata orang..budak baru nak naik.

alangkah indahnya jika aku kembali seperti tu...

tapi..apakan daya..umur tetap meningkat.makin hari,makin banyak corak atas kain putih ni..makin banyak pengalaman pahit,suka duka yang aku dapat.semakin hari aku makin matang.dan berhati2..terlalu banyak pengalaman dan kisah hidup yang terlalu pahit untuk aku kongsikan..

aku ingin sekali untuk kembali ke zaman itu..tahun 2003...bisa kah aku?


next entry...."Yahoo Massenger  perosak segala"








1 Komentar untuk "dolu dolu..."

Back To Top