.

.

Berani mati bila terima cinta

Tersentap aku kejap bila kawan baik aku tanya nape ngn aku skng ni..dulu Is yang ak kenal,seorang yg heppy.Tapi nape skng asik sedih.Bagai disiat2 hati ak bila dia ckp camtu.Nak gugur rasanya air mata ak yg ntah berapa gelen yg ak da jatuhkan sejak mlm td.Nape ak jadi camni?Rezeki mmg murah.Tawaran Keje ak dpt tak putus2.Tapi hati ni camne?Ak penat usaha dulu nak menang ati die.Tapi ni ke kesudahannya?Sebab tu ak kata yg,manusia yg berani becinta adalah manusia yg berani mati.Sbb becinta ni bukan senang.Sekali ko failed,effect die terbawak2 dlm idup ko.Ak tak ckp yg ak nyesal pilih utk ada kapel.Malah ak rasa sgt2 bahgia.Tapi asam garam pecintaan ni terlalu byk garam dan terlalu byk asam.Terlalu masin dan terlalu masam utk ditelan jika tak kene gayanya.Aku akan cuba jadi kuat.Walaupun hakikatnya,ak tak kuat harung suma ni.Terutama dalam keadaan ak yg sunyi tanpa kawan2 yg dulu penah jadi penyeri idup aku.Mana pegi dorang sume?Dulu ada istilah Freindship forever.Tp betul ke sume tu?Dulu ak pegang title single agak lama.Sbb ak ada kawan2 yg leh buat ak gelak.sampai ak lupa utk cari pengganti pasangan aku.Tapi mana sume tu?takde lg da....Yg aku ada cuma sekeping hati yg ak dapat dari seseorang,dan hati tu ak jaga dgn penuh kasih syg aku.Tapi skng,hati tu mungkin da terluka dek kesilapan aku sendiri.Dan mungkin ati tu terpaksa pergi tinggalkan aku.Maafkan b....
Tag : isu cinta
1 Komentar untuk "Berani mati bila terima cinta"

sabarla... pasti ade keceriaan yg akan dtg suatu hari nnti.. bersyukur la dgn ape yg ade... tuhan bg kte, tp ade jgk yg tuhan tangguhkn pemberian tu utk uji hambaNya...insyaAllah kau akan peroleh ape yg kau inginkn....aku tetap nk jd kwn baik kau slamenye...huhu. itupn kalo ko izinkn...

Back To Top