.

.

Welcome 2010...

2010..
Happy New Year & Selamat Awal Muharam...
Pejam celik pejam celik...dah masuk tahun 2010...nombor cun...Aku pun dah nak cecah 24 tahun. Rasa macam tak percaya..Tapi tu la hakikat nya..masa tu terlalu pantas...

Semalam 31hb aku last day kerja Shift Manager kat A&W KL. Aku tak sesuai kerja tu..Buat aku stress je. Aku taknak sia2 kan life aku ni...kerja tu buat aku rasa mcm da takde life langsung..kadang2 balik 3 pagi..pegi keje pun kadang2 dari umah kul 6 pagi..hehe takpe la...timekasih je..

New year...tahun lepas sambut ngn zila...tgk bunga api..tahun ni tak sambut ngn sapa2 pun...1hb pun aku duk umah je...bosan jugak...tp takpela...nak buat camne...takde sapa yang sudi nak celebrate ngn aku kot..huhu

Azam tahun baru....hehe..juz fokus pada career n my relationship...spend more time with family..tu je la...Insyallah tahun ni bring more happiness than sadness..

bye...salam..
0 Komen untuk "Welcome 2010..."

Back To Top