.

.

Kesengalan untuk hari ini..

Assalamualaikum...hikhik

Kesengalan? Sapa yang sengal? Sengal tu ape? Sengal tu sejenis penyakit yang boleh mendatangkan migrain...Sapa yang sengal nih?? Sapa lagi Pak Cik Traffic SALEH empunye nama nye..Sengal ke dia tu? Sengal jugak la..Sebab dia saman aku arini...uwarhhhhhhhhhhhhhh!! Betoi2 takde ong la arini...Penat wat muka kesian...saman tetap saman...pe kes? dushh dush...padan muka aku...lain kali pakai tali pinggang..bawak pelan2...jangan langgar peraturan jalanraya..Ingat la org yang tersayang...Waspada la pada jalan2 yang bila kite rasa strategik utk dijadikan tempat bertenggek polis2 trafik..

Alkisahhh nye hari ni...kesengalan melanda aku bila 4 ekor budak itam dah tinggal dua! haks haks..Kesunyian? Erm..Mungkin la..Dan aku akan buat countdown menghitung hari untuk menamatkan tempoh praktikal ni...Setelah hampir 5 bulan keriangan dan kesengalan melanda 4 budak itam di TNB..semua tu tetap akan ku kenang sampai tua...haks haks..





Adakah saman pertama ni sebagai petanda yang ak semakin bega di jalan raya? Di mana semua sikap2 sopan santun aku di jalan raya yang aku amalkan selama ni? Renungkan lah ...





Dengan Slumber nye ak mengiklan kan benda alah ni..kat meja opis aku sebagai tanda peringatan kepada abg2 sealed di TNB yang kami akan pergi tak lama lagi..



Agak2nye...dorang nampak ke ha?

3 Komentar untuk "Kesengalan untuk hari ini.."

ko ingat dapat adiah ke ko wt mcm tu

hahahahahahah biar la...nak gak..ko sapa..ko diam la

ko suh aku diam plak..
takdo org nak bg ko deh

Back To Top