.

.

Rasa nak marah je..











Salam all...tetiba ak rasa nk upload lagu ni...best la plak..tatau nape...haha..layan kan aje la...kadang2 raya2 ni nak marah pon tk guna gak..bulan baik kan...bila marah, baik aku makan utk ilangkan marah tu. lagi berfaedah..pape pun ak seronok gilee semalam dapat beraya ngn kawan2 sekolah aku..mana taknya jumpa setahun sekali je..masing2 da besar panjang...dan cantik,dah hensem, da ada anak pun ade..ops...no komen.. Nnt ak nak upload gambar2 ak ngn dak2 sekolah aku..korang tgk la...ade yang ensem bangat....ade yang cantik bangat...hahaha...pilih2...kalo nak..contact aku...uih da mcm ibu ayam da aku ni...kahkahkah..sengal la...


TINGKATAN 5 ARIF 2003

Masa nie ak raya mah Nahfis..berdiri belakang paling kiri..bju putih..tu laNahfis




Dari kiri bawah : Talhah (gentlemen), Zulkaisi (hsome), Nahfis (poyo), AD (cun)
Dari kiri atas : Faliq (gentlemen), Dean (aku ler..), Zila (cover2), Syima (sopan santun), Adani (genius), Faiz (sangat poyo)




masa ni leh kata kan 80% dak kelas ade..cuma 4 5 org je yg tk dpt dtg..pape pun...enjoy gakk!!





2 pengantin sedang bersanding...! ;p




Ni Zila....mmber sekolah aku yg kira rapat gak la...dia pengawas...ak pustakawan...ak tak garang..dia garang..hahah



pilih...mana satu nak..hahah





adess...time ni la plak member ak nak col...hahaha...takpe..gayut tetap gayut....posing tetap posing..;p




4 dara pingitan




ak nak mik gamb sebelah dak pandai ni..;p


Raye bersame Kengkawan


mcm kenal je...hehe



Ni Suraya..kawan baik aku masa sekolah..bestfrend!




Oh tidak...aksi menggairahkan...kahkahkah




Ni lak Hana ngn Alan..member baik aku gak...kalo nak tgk wayang slalu ajak dorang ni...kaki wayang!!! abih duet den!




kalo la awek alan ni nampak gamb ni..mati aku..hahahahah...
1 Komentar untuk "Rasa nak marah je.."

Back To Top